19 Apr 2011

basics (:

Her er et par produkter jeg ikke kan leve uden! Jeg er allergisk overfor.. en del.. så jeg er generelt helt vild med Clinique, så det makeup jeg bruger samt øjencremen er der fra. Jeg har en problematisk hud til tider, og jeg er overbevist om at "rene" produkter kun kan gøre underværker for min hud.
Min dag- og natcreme kom også lige med, fordi jeg synes de er grundlaget (sammen med en god face-wash) for sundere hud. Dertil kommer min elskede face mist som får mit ansigt til at sige aaah! Den er fuld af vitamin e, og dertil kommer at den holder på make-uppen, dobbelt op i lækkerhed herfra.

----
These products are indispensable to me. I'm allergic to .. a lot .. so I love Clinique's products , my makeup and eye creme are from Clinique. I have a problem skin sometimes and I'm convinced that free products do wonders for my skin.
My day- and night cream are my basis (along with a good face wash) for healthier skin. I had to include my beloved face mist too which makes my face to say Aaah! It is full of vitamin e, and furthermore, it makes my make-up last longer, double up in awsomeness from me.

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -