6 Apr 2011

Being conscious


Jeg synes det er fantastisk at H&M igen laver en bæredygtig kollektion - og hvor er det bare en fed kollektion! Jeg kan ikke vente til d. 14. hvor det kommer ud. Det er også helt perfekt, eftersom jeg bliver student til sommer, så en masse hvidt til mig, tak! Jeg har udvalgt lidt forskelligt pnå billedet som jeg skal have afprøvet næste torsdag!
----
I think it's great that H&M makes a sustainable collection again - and isn't it a great collection? I cannot wait for it to arrive the 14th. This summer i graduate, and it's tradition to wear white, when you have taken an STX in Denmark,, so a lot of white, thanks! I have chosen some items from the collection, as you see on the picture, i have to try it on!

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -