3 Apr 2011

Colour blocking


Jeg er vild med den nye tendens "color blocking", er det mig eller er det lang tid siden vi har set så mange skarpe farver? Jeg vil heller ikke ligefrem definere mit klædeskab som det mest farverige, så en masse af det på min ønskeliste.
Jeg har startet med at købe den skønneste neglelak i farven "Summer Coral" fra h&m til kun 10 kroner. Tilsat min Georg Jensen ring, som jeg fik i julegave af min skønne kæreste kan jeg kun blive i godt humør (:

----
I am crazy about the new trend "colour blocking", is it just me,or is it a long time since we've seen so many bright colours? Iwould not exactly define my wardrobe as the most colourful, but i wich it to be in the future.

I have started buying this very nice nail polish in "SummerCoral" from h&m very cheap. With my Georg Jensen ring which I gotfor Christmas from my lovely boyfriend, I am in a good mood (:

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -