18 Apr 2011

I wanna be the one to walk in the sun



All from H&M

Endelig ferie, og i dag stod den på afslapning med Woman og min pink neglelak på altanen, super skønt at kunne gøre sådan noget jeg normalt ikke har tid til i hverdagen! Og sikke et vejr, endelig kan jeg hoppe i t-shirt og bare tæer i skoene, det bliver ikke meget bedre (:

I går havde jeg mit første rigtige job hos ungdommens røde kors i krisecenteret i Vejle for kvinder der har været udsat for vold. Mit job består i at passe deres børn. Der var den sødeste baby! Og jeg er ikke typen der jubler over babyer normalt (jeg synes ikke de laver andet end at skrige og gylpe) men ham her var super sød, og i godt humør, dejlig oplevelse.
----

I'm celebrating my easterholiday these days, and today I had the oppotunity to wear T-shirt and my shoes barefooted, because of the lovely weather :)
Yesterday i had a job at red cross, which was a good experience for me (:

4 kommentarer:

  1. Your top is absolutely amazing!!! I love your blog and now following!!!! Thank you so much for visiting my blog and for your kind words:)

    Kisses,
    Annabelle
    http://vivaluxury.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Love it :) I really like your blog, maybe you want to follow each other?

    www.fromanedge.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Virkelig fint set! Tror nok også lige jeg følger med ;) Sikke en fin blog med flotte billeder!

    ReplyDelete
  4. tak for de fine ord, det sætter jeg pris på (: Dejligt at i vil følge med på bloggen :D

    ----
    Thanks for the kind words, i appreciate that you would like to follow my blog :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -