22 Apr 2011

lovebirds

 Hotellet
Har været på "kærestetur" for at fejre min årsdag. Turen gik til Haderslev, og i tænker måske "hvorfor Haderslev?", og jeg vidste virkelig heller ikke hvad vi gik ind til da vi tog afsted, men det var en super hyggelig by. Vores Hotel lå lige ved en kæmpe sø med stier og park-lignende omgivelser, super god tur!

Da jeg kom hjem tog jeg på stranden med min søde roomie, katrine og hendes kæreste Mads, hvilket var super skønt!
----
I have been a small trip to Haderslev with my boyfriend to celebrate our annivercery. The trip and currindings were absolutely lovely, as on the pictures (:

1 kommentarer:

  1. Amazing pics!!!
    http://lifeincurl.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -