14 Apr 2011

Lovely jewelry (:

Så modtog jeg den ene del af min pakke fra asos, og der kom de fineste smykker! De er så rå, og dem kommer i helt sikkert til at se i nogle kommende outfits (:
Turen gik til h&m i dag, og øv, blev så skuffet, ingen af de fine varer jeg ville have var der, desværre er Vejle ikke stor nok til at de satser på salg af det her, så jeg må på nettet og holde øje med om noget dukker op de kommende dage, specielt er jeg ude efter shortsene med bølget look forneden, guf!
Lånte for resten et spejlreflekskamera, hvis i undrer jer over kvaliteten på dette billede set i forhold til mine andre indlæg (: Sparer pt. op til selv at kunne købe sådan et og gøre billederne på bloggen lidt mere indbydende, men må indse at det ikke bliver i denne måned.
----
I just received these lovely jewelry from asos.com which I am very excited about. Today I am disappointed that I live in a small city where they have not recieved all my selected clothes.
I have borrowed a camera for this shoot and hope to get a better camera soon.

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -