12 Apr 2011

Red blazer

Blazer: H&M, Necklace: H&M, Jeans: Gap Boots: H&M

Således så mit outfit ud i dag, kan godt lide min nye røde blazer, synes jeg det er fint at tage et stort smykke og lidt rå flade støvler på til den fine blazer.
Jeg spiste hos mine forældre i anledning af min fars fødselsdag, super hyggeligt, og fik min lillebror til at lege fotograf (:
I lørdags stod den, som tidligere nævnt på modemekka i Århus, og selvom jeg ikke kom hjem med meget, så er jeg utroligt glad for det jeg fandt, men det vil jeg tage nogle billeder af en af de kommende dage og få vist på siden (:

----
I like mixing my pretty red blazer with boots and big jewellery.

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -