3 Apr 2011

Welcome to my life

Velkommen til min blog (:
Selvom udbuddet af modeblogs er stort, håber jeg at min blog kan blive spændende og inspirerende at læse. Jeg håber, jeg kan bidrage med noget særligt og inspirere jer, ligesom jeg selv er blevet inspireret af andre modeblogs.
Bloggen kommer primært til at omhandle mode, men også hvad der rører sig i min verden. Jeg har i lang tid haft en interesse for mode, og den er kun blevet forstærket af at arbejde i en tøjforretning gennem snart 3 år.
Jeg går til daglig på et gymnasium i Vejle, og har derfor kun min SU og det jeg tjener på arbejdet til rådighed, derfor vil bloggen nok også være præget af at jeg ikke har så mange penge at gøre godt med. Og forresten har Vejle heller ikke lige det største udvalg, men jeg nyder at bo her alligevel(:
Jeg vil gøre mit forsøg her i starten, og kommentarer er hjertligt velkomne, eftersom jeg meget gerne vil høre jeres meninger og på den måde være i stand til at forbedre bloggen.
og husk - giv mig lige en chance her i starten :p

Bloggen hedder forresten bare Mie Dina fordi det er mit navn, eller dvs. jeg hedder Mie til fornavn og Dina til mellemnavn, og det har ikke noget med Medina at gøre, selvom jeg bestemt synes hun har en fed stil.

----
Welcome to my blog (:
Although there are lots of fashion blogs I hope that my blog can be exciting and inspiring to read. I hope I can bring something special to it.
The blog will primarily deal with fashion, but also what is happening in my personal world. I have had an interest in fashion for a long time, and it has only grown by working in a clothing store for almost 3 years.
In my everyday I study in Vejle, and live of my SU and the little money I make from work, so the blog will probably be marked by the fact that I do not have that much money to spend on clothes. Vejle is btw. not a big city, but i love living here anyways (:
Comments are warmly welcome, as I would love to hear your opinions and be able to improve the blog, and my english :p

The blog is called Miedina because it's my name, or well.. Mie is my first name and my middle name is Dina, and it has nothing to do with the danish singer Medina, though I certainly think she has a nice style.

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -