31 May 2011

Back in the saddle

 
Shoes: Topshop, Fake leather pants: DIVIDED, Blazer: Vintage, Top: Gina Tricot

Jeg er helt oppe og køre i dag (humørsvingninger, ja måske) - jeg har købt et spejlrefleks! Bare rolig, det er ikke det billederne er taget med :p jeg har bestilt det inde på Elgigantens hjemmeside, et Nikon d3100, har set lidt videoer på youtube.. og blev enig med mig selv om at det var godt nok til det jeg skulle bruge det til. Så det skulle gerne komme om en uge ca. Jeg glæder mig såå meget til at få taget nogle skønne billeder med det!
Jeg var til brunch hos mine forældre i dag, hvilket var meget hyggeligt, ellers troede jeg at der skulle læses, men jeg tager hjem til min kæreste, efter den eksamen i går synes jeg det er okay at jeg lige bruger en dag på afslapning (:

Hvad siger i for resten til mit nye vintage-fund, blazeren?


I have just ordered a SLD-camera, and I am truely excited - a Nikon d3100

4 kommentarer:

  1. Din blog er virkelig fin - jeg kan godt lide, at layoutet er super simpelt :)

    Nesta,
    http://neonstars.blogspot.com
    _

    ReplyDelete
  2. Hej Nesta
    Jeg er glad for at høre du synes om bloggen - og designet :)

    - Mie

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Thanks a lot, they are still a favourite in my wardrobe :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -