19 May 2011

Birtday on the edge

 
Top: DIY, Skirt & Wedges: H&M

På min fødselsdag skulle jeg egentlig ikke det store i år, eftersom det ramlede lidt sammen med mine eksamener, men jeg følte altså for at smutte i nederdelen alligevel, for man har vel kun fødselsdag en gang om året, ikke?

Jeg har været til eksamen både i går og i dag, og jeg er så nervøs, for jeg tror såmænd det er okay det jeg fik skrevet, men jeg havde ikke tid til at få det rettet ordenligt, og jeg er typen der let laver et par tossede fejl, desværre. Men jeg krydser fingre og håber på søde censorer (:

----
I was not doing anything special on my birthday because of my exams, but i felt like dressing up with a skirt, my birthday it only once a year, right?
I have made two exams yesterday and today, I am waiting in suspence for the results.

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -