13 May 2011

Could I be anymore obvious?


Så fik vi vores blå bøger, og det er rigtigt sjovt at læse hvad klassen synes om én og selvfølgelig hvad der står om de andre. Selvom der står nogle lidt (meget) pinlige ting i min, så synes jeg i skal have lov at se den, og se hvad folk der kender mig siger om mig (: For resten føler jeg mig en smugle malplaceret i min kåring som babe.. men okay, ikke det værste.. Jeg ved ikke om det kan læses på billedet, ellers har den delt i to billeder, så skriv endelig hvis i vil have det lidt tydeligere, så får jeg det rettet sådan at de kommer i stedet for.

Jeg har også også set min hue, og iih hvor er den flot - jeg kan slet ikke vente med at få den på :D

----
This is my blue book where my classmates have written different things about me. I have gotten the title "Babe" which I don't really suit me very well, but i guess it is not the wort title (:

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -