10 May 2011

Cracket effect

 
Var i matas og købe lidt lækkert til neglene i dag. Jeg købte en ny rød neglelak, som jeg er meget positivt overrasket over. Den havde en stor børste som gjorde den super let at påføre, og derudover synes jeg den har den helt rigtige røde farve (: Men nu til det spændende, nemlig den hvide "cracked effect" jeg påførte da den røde var tørret: Virkelig fedt resultat, og det skete så hurtigt at jeg næsten ikke kunne følge med. Hvad siger i til resultatet? Jeg synes det er en super let måde at lave funky negle på.

Jeg har de sidste dage været en smugle nedtrykt over nogle kommentarer jeg har fået for bloggen, som primært omhandlede mit "budget-tøj" (h&m, asos) og min engelske oversættelse. Jeg håber jeg kan forbedre mig på nogle punkter, men min side vil altså fortsat blive oversat til engelsk (det håbede jeg egentlig i danske læsere ignorerede) og mit tøj vil fortsat være high street og genbrug primært. Men det har virkelig rørt mig at blive kritiseret på sådan en hård måde, og få at vide jeg er dybt uinteressant og "et tøjstativ for h&m".

----
Today i painted my nails in a creative way, with a red base coat and a white "cracket effect" nailpolish, i really like the result, and i believe that it is a really easy way to get funky nails.

I have felt a little sad the last couple of days because of some comments on the blog, dealing with my english translation and the high street i wear (cheap, like h&m and Asos). I really hope you understand my english. And well, I can't afford, and wont go in anything else from what I have. But it have truely touched me, that they commended on me being uninteresting, because.. who wants to be that?

2 kommentarer:

  1. Hej Mie. Jeg er ny læser af din blog, og jeg synes, den er fin. Du skal ikke tage dig af, hvis folk kritiserer dig. Du må ikke glemme, at du blogger for din egen skyld, og folk kan vælge at acceptere din stil, og følge dig - eller lade være og finde nogle andre, som de bedre kan lide. Du skal hverken ændre din stil eller lukke din blog, fordi nogen siger, du er kedelig. Skriv for din egen glæde, og lad være med at bekymre dig om andres mening! - og jeg synes også, du er en rigtig babe :)
    Jeg sidder pt også i eksamenshelvede i 3. g, så jeg sympatiserer med dig og kan relatere til dét, du skriver!
    Kærlig hilsen Anna.
    mere-mere-mere.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Hej Anna
    For det første - hvor er jeg bare super glad for din besked!
    Jeg synes selvfølgelig det er skønt at have folk der læser min blog, og synes at den er spændende. Men i bund og grund er det virkelig for mig selv at jeg startede bloggen, og det vil jeg holde fast i. Jeg er rigtigt glad for at jeg fortsatte, for jeg nyder jo at blogge (:
    Og med hensyn til eksamen, så må vi bare bide i det sure æble lidt endnu, og glæde os til at blive færdige - det er i hvert tilfælde noget jeg ser frem til

    - Mie

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -