26 May 2011

Hey, I put some new shoes on and suddenly everything is right

Jeg fik disse super flotte tidsløse sko med posten i dag, jeg er allerede såå glad for dem, selvom de gav mig lidt ondt i fødderne efter at have været på arbejde. Jeg har købt dem af trine fra trine's wardrobe til næsten ingen penge (99 + 50 i porto). Derudover fik jeg også brugt mit seneste vintage-fund - øreringene, de er med klemme, super retro, men jeg elsker dem, store og smukke.

----
Today's details, new shoes from Trine (Trine's wardrobe) and my lates vintage found - the earrings. I love both already.

5 kommentarer:

  1. Thank you :D
    - I do too

    ReplyDelete
  2. ej hvor fine de ser ud på dig :) dejligt at høre, at du er glad for dem!

    ReplyDelete
  3. Tak Trine! Jeg er suuper glad for dem, tak for handlen :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -