2 May 2011

I felt for felt



Hat: ASOS, Shirt: H&M, Shoes: H&M

I søndags gik turen til Århus med min skønne roomie, formålet var at shoppe Stine Goya for Weekday, men selvfølgelig var weekday lukket! nå, men så var det godt vi ikke kun var taget dertil for weekdays skyld, men også for at shoppe i monki, meen... den havde også lukket... hmm, men jeg formåede alligevel at shoppe amok i h&m Trend, så turen var ikke helt spildt (: For resten har jeg (endelig) modtaget min længe ventede hollywood-hat fra Asos, jeg synes måske den er lidt for slasket, men jeg elsker den alligevel (:

----
This sunday i wisited Århus with my roomie. Our goal was to shop the Stine Goya collection for weekday, but found that Weekday was closed, typical? well, I ended up usind way to many money in H&M Trend (that I love) I wore my new arrived hat from ASOS, i think it is a bit to floppy, but i love it anyway (:

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -