23 May 2011

Rabatkode til Nelly


Jeg fik lige fat i en rabatkode til Nelly i dag, koden er: PyTT69uR.
Og hvad gør den så? - Den giver 200 kroners rabat ved køb for mindst 400 kroner. Koden indtastes når du "går til kassen" og vupti, så bliver det lige lidt billigere..
Det måtte jeg selvfølgelig lige benytte mig af, og der er noget super skønt på vej til mig, i må se det når jeg får det med posten.

Den skulle for resten gerne virke til d. 29. i denne måned (:

----
Here's a discount code for nelly.com: PyTT69uR
It gives 200 dkk in discount if you buy for 400 or more than that.
I have (of course) allready ordered something, you'll see it as soon as it arrives (:
It can be used untill May 29th.

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -