3 May 2011

shades of white

Jeg bliver lige for tiden inspireret af de lyse farver, og leder stadig efter lidt inspiration til når jeg bliver student, og skal have noget lækkert hvidt tøj (: ovenstående billeder er fra Kirrily Johnston, som er gode eksempler på hvordan lyse farver kan se fantastisk ud (: (Der er for resten uretfærdigt mange ting jeg gerne vil have fra Kirrily Johnston, hvis jeg var millionær)
Blandt alle mine køb i søndags var bl.a. en helt fantastisk hvid kjole, som jeg håber på at få taget et par billeder af en af de kommende dage (:

----
I am inspired by all the light colors right now, and these pictures are truely great examples of how to wear white and light colors in general. The pictures are from Kirrily Johnston. 
Among a lot of other things i bought a white dress this sunday when i visited Århus, i hope to take some pictures of it soon, to share with you (:

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -