11 May 2011

Strawberry fields forever

I dag har jeg haft røde læber, og det fik jeg med denne "Labello Fruity Shine - Strawberry", som min roomie har introduceret mig for. Lækkert at have læbepromade og læbestift i en og samme, og så til gengæld til en ganske overkommelig pris.
Jeg har fået at vide hvilke skriftlige eksamener jeg skal op i - eller det vil sige jeg vidste egentlig allerede hvilke jeg skulle op i, eftersom jeg kun har tre mulige. Men det bliver altså engelsk, matematik og dansk. De starter allerede næste uge, så jeg har lidt sommerfugle i maven allerede.

----
Today i got red lips with a libbalm called "Labello Fruity Shine - Strawberry" that my roommate introduced to me. I like the doubleeffect with color and care at the same time - and it is very affordable!
I have found out which written examins I will have this year (Math, English and Danish) so I'm a bit nervous, because it is next week allready.

5 kommentarer:

  1. Smart, hvor meget kostede den? :)

    Agnes
    http://agnesvictoria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Jeg mener kun jeg kom af med en 20'er for den i Kvikly (:
    - det er hvad jeg kalder et røverkøb

    ReplyDelete
  3. Super skøn blog du har dig :)
    du har hermed endnu en fast læser.

    måske du ville kigge forbi min blog og se om det var noget du kunne lide :)
    lifebycamilla.blogspot.com

    - camilla bie

    ReplyDelete
  4. mange tak for de søde ord. Super skønt at du vil læse bloggen fast, jeg kigger lige forbi din blog (:

    ReplyDelete
  5. Uhhhh den læbepomade skal jeg da også eje :D

    Nesta,
    http://neonstars.blogspot.com
    _

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -