10 May 2011

The truth lied

Dress: Vintage, Bag: Chanel

Først, undskyld de lidt dårlige billeder, kom ud og tage billeder lidt for sent i dag, så sollyset var skidt :/ Det gjorde også at man ikke kan se den fine detalje på kjolen, der nederst har et bredt stykke der er mere gennemsigtigt end resten, men pyt.
Jeg var på genbrugsjagt med min roomie i går, hvor jeg fandt vildt mange gode sager, som i sikkert vil se en masse til i de kommende outfits (: mit bedste fund var Chanel-tasken til 55 kr, jeg var målløs, tror virkelig ikke de ældre damer der stod i butikken vidste at de kunne have solgt den en del dyrere (ja, den er ægte). Denne chanel er helt perfekt for mig, enkel og klassisk.

Jeg arbejder, som tidligere nævnt, frivilligt i ungdommens røde kors, I gå gik turen til asylcenteret for at lave klub med børnene der bor der. Det var simpelthen helt fantastisk! Børnene modtog os med kæmpe smil, og kom løbende hen til mig og krammede mig - og det på trods af at jeg aldrig havde været der!
Den stod på flere timers leg med børnene, og det var skønt, men til tider også hårdt (konditionsmæssigt).

----
I was shopping for vintage with my roomie yesterday, and found a lot of things. Among them this beautiful dress, and my best found - the Chanel bag.
I was also working with red cross yesterday, which, once again, was a very nice experience. The kids welcomed me with those hudge smiles on their faces and hugged me like we where best friends (and it was my fist time on the asylum centre). It was great, but also hard because i'm out of condition.

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -