27 May 2011

White collar

Denne krave fra asos er på vej hjem til mig, jeg synes virkelig kraver er fine, og denne hæklede version måtte jeg have fingrene i. Det eneste jeg er bekymret over er, om jeg kan finde noget der passer til den! For blusen/skjorten skal alligevel sidde ret højt oppe - og ikke have en krave i forvejen.. Jeg må ligge hovedet i blød, eller købe den skjorte modellen har på? Andre forslag?

----
This lovely collar is on its way to me right now. I have been mad about collars lately and this one.. I just had to get it. I am worried about finding clothes that is suitable for it... but I'll think of something.. hopefully.

1 kommentarer:

  1. such a beautiful girl ... <3

    http://letthefashionrocks.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -