17 May 2011

Why do all good things come to an end?

 Blazer: H&M, Trousers: Gina Tricot, Top: Pull and Bear

I går havde jeg sidste skoledag, super sjovt, men også sørgeligt eftersom jeg holder meget af min klasse, og har gennem de 3 år haft rigtigt mange gode oplevelser med dem.

Jeg fik først taget et outfitbillede efter vi havde været ude og spise, og billedkvaliteten bliver bare så meget dårligere i mørke, men jeg ville lige ligge dem ud alligevel (:

Jeg var udklædt som stewardesse da vi skulle smide med vand i skolen, jeg var dog kun bevæbnet med en meget lille vandpistol, men den blev flittigt brugt. Derudover fik jeg spist kage og spille både rundbold og fodbold.. Super dag (:

Jeg har for resten fødselsdag i dag (: 20 år, puha... men dagen skal stå på eksamenstræning (ja, jeg bliver virkelig gammel og kedelig efterhånden) og så lige spise med mine forældre og være lidt sammen med min kæreste.. hader at min fødselsdag ligger dagen inden en eksamen, men sådan må det være i år..

----
I had my last school day yesterday which was both fun and sad because i really like my classmates.
Today I am "celebrating" my 20th birthday with training for the examine... But later I'll go to my parrents house and celebrate it a little with my boyfriend (:

3 kommentarer:

  1. Super fed blazer, hvilken h&m har du købt den i?
    Du er velkommen til at kigge forbi min blog. Jeg er blevet en fast læser af din :)

    God dag <3

    ReplyDelete
  2. Mange tak, jeg har købt den i h&m i Vejle, den der ligger på gågaden. Det er en modern classic, og det har de i de fleste h&m.. men det er nogle måneder siden, men måske er der stadig en rest at finde et sted (:

    Super skønt du vil følge min blog, jeg vil lige tage et smut forbi din (:

    ReplyDelete
  3. Flot blazer !

    Nesta,
    http://neonstars.blogspot.com
    _

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -