19 Jun 2011

How I use a basic silk dress

Silk dress: H&M Trend, Shoes: Monki, Belt: Gina Tricot

Kender i det, at man køber noget og derefter aldrig får det brugt, ikke fordi men ikke kan lide det, men fordi det simpelthen aldrig virker som om det passer til noget i ens skab - sådan har jeg det med denne kjole, som jeg har haft liggende i skabet lige siden jeg købte den, og ikke kunne finde noget at bruge den med. Men i går skete det endelig, at jeg fandt en måde at bruge den på med mit nittebælte og de stribede Monki sko - og det er jeg glad for, for kjolen er faktisk rigtig fin.
Jeg havde en super hyggelig aften, med dejligt selskab, i går, jeg var nemlig til fødselsdag med min veninde, og i dag var jeg til endnu en fødselsdag hos min bror til brunch - og puuh hvor er jeg mæt efter sådan to fødselsdage i streg! - men det er nu hyggeligt.


I finally found a way to use this dress yesterday, where I was  going to a birthday party, and today I was going to my brother's, can't say I'm starving!

3 kommentarer:

  1. Sounds like you are having a great weekend! LOVE that dress :)
    Love,
    Alicia Mi Mundo

    ReplyDelete
  2. Hej Mie,
    Ja. Du har fuldstændig ret i, at det er en waterfall braid :)

    ReplyDelete
  3. Alicia: Thanks! I really had a great weekend, with lovely people around me (:

    Cecilie: Mange tak! din var altså virkelig fin (:

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -