9 Jun 2011

I fell in love with... a necklace

Endelig kom halskæden i h&m's online-shop! Jeg har ventet på den lige siden jeg så den kom inde på Trine's Wardrobe. Online-shoppen er forresten ændret sig fuldstændig, men den er faktisk rigtig fin, synes jeg (:
Jeg synes halskæden er så fantastisk og minimalistisk. Den minder lidt om den mange bloggere har savlet over fra Lindex, men bare med en fin detalje på midten og ikke mindst meget billigere - 69,95 står den til.


I have been waiting for this necklace to arrive in the online-shop, and now I have just ordered it, looking forward to get it.

8 kommentarer:

  1. Love this necklace :) I hope you receive it soon :) thank you for stopping by my blog :)

    Love, Vanilla

    http://notesfrommycloset.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ja, den er rigtig fin! Desværre er jeg ikke så god til at bruge halskæder, så den vil nok bare komme til at ligge herhjemme :)

    Rigtig fin blog, jeg har meldt mig som fast læser!

    Emma
    frkemma.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Hej Emma, det er også fjollet at købe noget man alligevel ikke får brugt.
    Jeg tror i hvert tilfælde ikke at denne bliver en "støvsamler" hos mig :)

    ReplyDelete
  4. Love it...!
    Thank you for the comment on my blog, i'm following you, do you wanna follow me back?? Thank you!

    http://f-frames.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Digging solid metal pieces at the moment, this one's amaze.

    ReplyDelete
  6. Thank you girls (: I am also crazy about those minimalistic metal pieces!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -