5 Jun 2011

I wanna travel the world


Jeg sidder på altanen og nyder det gode vejr, desværre med oplæsning til en dansk eksamen jeg skal til i morgen. Jeg drømmer mig lidt væk fra bøgerne og glæder mig til næste år, hvor jeg har ambitioner om at kunne komme ud og rejse.

Da jeg var lille, var jeg på ferie med min familie på Endelave og da sagde jeg nogle ret vise ord -at der kunne man føle sig selv. Det er lige netop det jeg vil bruge tiden på næste år, at føle mig selv. Jeg vil have tid til det jeg ikke har nået. Jeg vil lære at tage gode billeder (med det kamera jeg henter på posthuset i morgen!) måske også lære at sy enkle ting selv. Men mest af alt vil jeg rejse. Jeg elsker Danmark, det gør jeg virkelig. Men der er så meget udenfor Danmark jeg vil se. Jeg havde Kina i tankerne først, men jeg faldt over en facebook-reklame med "Tropisk højskole" (link), hvor man i en gruppe rejser sammen. Man kan besøge mellem 1 og 4 steder af forskellig varighed, og den kombination der lige nu lokker mig er New Zealand og Thailand i 3 måneder. New Zealand pga. den fantastiske natur, og alle de udfordringer man kan give sig selv der. Og Thailand pga. den anderledes kultur, og fordi det er i asien, og derfor kan kompensere lidt for mit første ønske om Kina :p Men intet er sikkert endnu, der er så mange muligheder, og jeg ved endnu ikke hvilken jeg skal gribe - men en ting er sikkert, jeg skal af sted! 


While I'm reading for my exam tomorrow, I am dreaming about travelling some place far away. I have considered going with a group to Thailand and New Zealand for 3 month. I need to enjoy myself and have a break from the everyday in school.

1 kommentarer:

  1. cute photos! you have great taste! =)

    http://pinkchampagnefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -