17 Jun 2011

Keep it or leave it?

 Jeg fik endelig disse sko i går, og nu kan jeg simpelthen ikke bestemme mig for om de virkelig er så fede? Jeg bestilte dem i hvid så jeg kunne bruge dem til mit studentergilde.. Men er de så fede? jeg har brug for jeres hjælp!
Jeg er meget positiv over kunstlæderet! men det nederste billede illustrer hvordan remmen allerede nærmest er ødelagt.. hmm..
Jeg er ikke rigtigt tilfreds med Nellys levering, de bruger et firma der hedder Bring, og det har altså taget lidt mere end de 2-6 dage de skriver på hjemmesiden.. rent faktisk har jeg ventet på dem siden d. 24. maj.. men nok om det - de kom.
Jeg har ikke blogget så meget de sidste dage fordi jeg har haft to meget tætte eksamener i religion og historie, og nu mangler jeg kun en eneste eksamen i oldtidskundskab på onsdag - glæder mig utroligt meget til at få min studenterhue på :D


I am wondering if I should keep these shoes, are they worth it? I need your help to decide.

6 kommentarer:

  1. Jeg synes de er fede!

    Emma

    ReplyDelete
  2. De er altså for fede! Keep it! Det er ihvertfald min mening. Hvad har de kostet?

    Love Louise
    louiseslouiseliv.blogspot.com

    du er velkommen til at tage et kig :)

    ReplyDelete
  3. Mange tak for responsen piger (: De er købt inde på Nelly.com til 349 - eller dvs. jeg købte dem mens jeg havde en rabatkode (som desværre ikke virker længere), så jeg har i virkeligheden kun givet 200 for dem (:

    ReplyDelete
  4. 200kr er lige til at overkomme - behold du dem! :) De er super flotte og jeg kan kun forestille mig, hvor godt de vil klæde dig disse sommerdage :)
    Ang. de sølv bukser (fra min blog) vil jeg faktisk sige, at jeg fik lidt af en overraskelse - de får ens lår til at fremstå større og skaber et større fokus på benpartiet, men med det sagt er de også super flotte på! Er helt sikker på, at du sagtens kan bære det! :)

    Kærligst,
    Mikaela

    ReplyDelete
  5. I guess it depends on several things. Do you like white shoes and are you fairly confident that your lifestyle will not make them turn grey within a few weeks? Are you comfortable with huge platforms like that? Can you think of at least 5 places/occasions where your can wear them, at least once or twice a month? And lastly, what would you do with the money if you returned them?

    ReplyDelete
  6. Mikaela: Ja, jeg havde godt forestillet mig at sådan nogle bukser havde den tendens.. jeg overvejer dem lige (: og tak for responsen med skoene.. jeg tror jeg har besluttet mig for at beholde dem (:

    Blue: Very good points.. I don't think I am able to keep them completely clean.. because.. I'm kind of clumpsy sometimes.. but I guess i can clean them.. and if they get very ugly after having used them 5 times or so, it would be sad, but then again - they where acctually very cheap. I like platforms, and I really think that I have now decided to keep them (:

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -