7 Jun 2011

Let's go cowboy

Blouse: H&M Trend, shorts: Weekday, socks: H&M

Et par billeder af dagens outfit taget med mit nye, og meget elskede kamera! Til korte shorts og over-knee strømper synes jeg det bliver mere hverdagsagtig med en løs trøje.
Jeg har indtil videre ikke lavet det store. Mig og min roomie har morgenhygget med rundstykker. Senere står den på møde med arbejdet hvor der åbenbart skulle ske en masse spændende (min chef har i hvert tilfælde været meget hemmelighedsfuld omkring det..)


Today I have chilled with my roomie with crusty rolls. Later on I'm going to a meeting, where my boss have (I hope) exciting things to tell.

16 kommentarer:

  1. sv: åh tack snälla du, vad glad jag blir! :)

    fin blogg!

    ReplyDelete
  2. Super fine shorts!! Har virkelig selv ledt længe efter nogle i samme stil, og var egentlig også forbi Weekday, men de havde desværre ikke hvad jeg manglede. Har du lige købt dem, eller er det længe siden?

    ReplyDelete
  3. Mange tak for jeres kommentarer, det varmer.

    Shortsne er desværre ved at være lidt gamle. Det kommer bag på mig at de ikke har nogle der minder om i år, men mon ikke de kan findes i Levis måske?

    ReplyDelete
  4. Du er så smuk Mie (:

    Katrinemork.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. De havde nogle i lyst forvasket denim. De var egentlig ret fine, men de havde dem kun tilbage i Large, og det var lige i overkanten :(
    Jeg kigger lige i Levis. Tak for tippet!



    ingenudvej.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. really adorable outfit! and awesome blog!
    estefaniap

    ReplyDelete
  8. such a cool style, love the sweater! And I'm always a sucker for high denim shorts <3

    following!

    http://myfashioninsider.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Thank you girls! I'm very glad you like it (: And thanks for following!

    ReplyDelete
  10. thank you so much! lovely outfit. :)

    ReplyDelete
  11. syntes dig, din stil, og din blog er lidt sej, for ikke at sige super sej!:)

    <3 Nanna
    http://fashionavecnanna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Mange tak Nanna! det er dejligt at høre (:

    ReplyDelete
  13. Jeg synes din blog er virkelig god!:-)
    Og din stil er vildt pæn.<3

    Knus Louisa
    http://delightfuloreoes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. det er jeg glad for at høre Louisa, mange tak ):

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -