6 Jun 2011

New sunnies - and camera!

NYT KAMERA! Jeg er allerede super glad for det, men der er meget at lære endnu om sådan et "bæst"! Har leget lidt med det i dag sammen med min skønne roomie Katrine, i kan se et af dem jeg tog af hende på hendes blog (ja, der bliver brugt mange aftener på blogning her i vores lejlighed :p)
På billederne har jeg mine nye solbriller på, som var et mega impulsivt køb i Bik bok. Jeg synes de er ret sjove på en cool måde.


New sunnies, an some i just bought very impulsively in bik bok, I think they are fun in a cool way. I am very excited about my new camera! I have taken pictures with my roomie, you can see one of the photos I took of her posted on her blog.

2 kommentarer:

  1. love love love your sunnies. super happy I found your blog. I'm a new follower, I hope you will as well. I started my blog a little over 3 months ago after graduating from college in the south and moving across the country. It's all about celebrity fashion from the point of view of an LA stylist. Stop by to see multiple post a day on all the latest celebrity fashion news. Would love your support. xoxo

    www.fashboulevard.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Thank you (: I'll take a look at your blog.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -