29 Jun 2011

An ocean of white hats

Sikke lidt jeg har fået blogget siden jeg blev student. Der sker bare hele tiden noget lige i denne periode, men det er jo skønt. I dag får i lige et par billeder fra da vi dansede om bøgen, som er en tradition i Vejle, hvor alle studenter marcherer gennem gågaden op til rådhuspladsen og danser om bøgen (som er sat falskt op til lejligheden) En sjov tradition, og se hvor mange fine hue beklædte mennesker der dukkede op!
Jeg ligger flere billeder ind løbende fra dimmision, min studenterfest, studenterkørsel (som btw. var helt vildt sjovt!) og hvad jeg ellers går og laver i denne skønne tid + et par outfits selvfølgelig.


I have not been blogging that much since i graduated, I have just been busy - in the good way. The pictures are from a tradition for students in Vejle, where we are dancing around the beech.

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -