14 Jun 2011

Photographing is art

Lovely photos by Solveig Selj

8 kommentarer:

  1. Utrolig smukke billeder! :-)

    katarinanatalie.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  2. Virklig nogle flotte billeder.
    Kom lige forbi din blog.
    Måske du vil tjekke min og min søsters ud.
    Min google konto fører ikke til min blog.
    Domænet er derimod: www.rememberthis.dk

    Vh. Elizabeth.

    ReplyDelete
  3. Tak skal i have piger (:

    ReplyDelete
  4. heej mie:)
    er begyndt at læse din blog og nu syntes jeg godt jeg kunne blive en fast læsere så det er jeg nu, ville bare lige sige det er en rigtig flot blog du har: :)

    http://marenmigvenner.blogspot.com/

    Knus Maren

    ReplyDelete
  5. Hej Maren, jeg er super glad for at du synes om min blog (: jeg er glad for at du vil følge med herinde (:

    ReplyDelete
  6. der er ikk andet jeg vil! den er rigitg spændene!:)

    ReplyDelete
  7. The third and the last picture. The lighting is simply magical.

    ReplyDelete
  8. I can only agree, it is truely beautiful! (:

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -