22 Jun 2011

STUDENT

I dag blev jeg student, og jeg kan slet ikke beskrive hvor skøn en følelse det er - Frihed, endelig! Jeg fik 12 i oldtidskundskab, min sidste eksamen, og det er jo fedt at kunne skrive i huen.. Var til studentergilde hos min søde veninde efter eksamen, med skønt selskab - mange af mine dejlige klassekammerater (jeg kunne ikke lade være med at lege fotograf, med mit nye kamera, så derfor et par billeder.. eller flere :p)
Jeg er bare virkelig glad. - Det tror jeg alle studenter i år er, og nu er de fleste vist også ved at have fået sommerferie (af dem der studerer), så det er jo nogle skønne dage lige for tiden, ikke?

Og hey, sikke en kage! hvad siger i så? Og den smagte oven i købet himmelsk!


I have graduated today, and I were graded with an A, which I am truely happy about! I have celebrated my friend today, who also gratuated today. And did you just see that cake? doesn't it look wonderful?

4 kommentarer:

  1. Åh, jeg savner min hue mere og mere jo flere råde huer jeg ser!
    Stort tillykke med huen - og den meget flotte karakter i old! :)

    Nyd ugen - den forsvinder alt for hurtigt :)

    (Og damn, den kage ser lækker ud!)

    ReplyDelete
  2. Tak Maria
    Jeg kan godt forstå du savner det, det er en dejlig følelse endelig at få den (:

    ReplyDelete
  3. Tillykke med huen! :-)
    /Sofie
    www.soedesofieskriver.blogspot.com
    www.sofieskriverhistorier.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Mange tak skal du have (:

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -