30 Jun 2011

Studentergilde

 Jeg fik nogle skønne gaver, her pakker jeg nogle sko fra Hasbeens for H&M op - så har jeg nu fra alle samarbejderne for h&m, siden matthew Williamsen (:
I selskab med skønne mennesker, her mine veninder Benedicte og Marianne.
 Selvfølgelig gav vi den gas til desserten - der er intet værre end en svag-spiser :p
Jeg måtte lige have dette billede med, vi spillede Pictionary ( en slags tegn og gæt), som (som altid) endte med nogle sjove tegninger, dyret her er en hest, tegnet af min søde roomie (:
Og der blev danset (:


Her er et par billeder fra min studenterfest, som blev holdt i lørdags, og hvor både venner og familie var inviteret. Det var en super hyggelig dag, og der blev spillet en del spil (Pictionary og kongespil), der blev spist en masse dejlig mad og selvfølgelig hyggesnakket en masse (:


I threw a party because of my graduation last saturday, and I had a really good time, it was cosy with a lot of game playing, lovely food, and having fun with my friends and family. I felt like everyone was enjoying themselves.

2 kommentarer:

  1. Skøn blog du har, jeg følger :-D

    Og tillykke med din hue! ;-)

    //shntwo.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Mange tak, Sarah :D og dejligt at du vil følge med herinde (:

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -