2 Jun 2011

Just give me that beautiful hat!

1: This is who I am 2: H&M Trend 3: H&M Conscious Collection

Jeg har for en gangs skyld været ude i god tid - jeg har nemlig haft mine studenterkjoler klar i en måneds tid nu, men man ved jo aldrig om der skulle snige sig en ekstra med, jeg kunne egentlig også godt tænke mig at have noget der ikke er kjole - en buksedragt eller nogle fine toppe. Men nu må jeg lige se om jeg falder over noget - ellers har jeg jo disse skønheder klar. Min favorit er nok den til højre, jeg føler mig som en prinsesse i den :D

I have already bought my graduationdresses - It is tradition to wear white (:

4 kommentarer:

  1. Amazing pics and gorgeous blog!
    Following! Follow back? <3

    ReplyDelete
  2. beautiful dresses.xx

    http://www.theprovocativecouture.com

    ReplyDelete
  3. wouw... de er virklig flotte! :D
    lækker blog! du er mere end velkommen til at kigge forbi min blog på www.camillabielski.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Those are some AMAZING dresses, love them & also really like the way you took this photo! Good luck with your new camera dear! & thanks for your sweet comment, you're really cute!

    xoxo

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -