24 Jun 2011

Year freedom is mine, and I know how I feel

Dress: This is who I am, Belt: Gina Tricot, Ring: Ebay, Bracelet: H&M

Jeg havde dimension i går, hvor jeg havde dette outfit på. Jeg elsker hvordan denne kjole ender asymmetrisk ned i en spids både foran og bagpå. Efter dimensionen skiftede jeg til de hvide sko jeg viste her - så ja jeg beholdte dem, mange tak for jeres besvarelser (:

Der var middag og afterparty ved Skyttehuset (park-agtigt sted i Vejle) som var rigtigt hyggeligt. Bl.a. havde lærerne lavet en sang, hvor de brugte Xanders "Det burde ikke være sådan her" som melodi, og havde et vers om hver klasse -super personligt, i forhold til de mange elever synes jeg.

I had dimension yesterday, and this was what i wore. I am looking forward to a hopefully good year without school for a little while.

5 kommentarer:

  1. Virkelig smuk kjole, hvad har den kostet? :)

    Knus Louise
    louiseslouiseliv.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Mange tak Louise (:
    Jeg mener jeg gav 200 eller 250 for den til modemekka i Århus (:

    ReplyDelete
  3. Fantastic!!!!*_*!!!

    http://paolinasspace.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. tillykke.(-: & rigtig fin kjole!

    xoxo caroline. http://carolinemaddison.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -