14 Jul 2011

Anne Valérie Hash

Pictures from style.com

Jeg synes denne kollektion viser nogle af de stærkeste tendenser der florerer i øjeblikket. Boyfriend-stilen har nået nye højder, og mange kendte (bl.a. Rihanna) er blevet spottet i jakkesæt i mere feminine snit. Den mandlige stil passer perfekt ind i den meget minimalistiske periode vi er i lige nu, og Shena Moulton og Nyasha Matonhodze (modellerne) ser efter min mening super smukke ud i de mandlige snit hos Anne Valérie Hash. På det sidste billede er eksempler på kjolerne, som vi heldigvis ikke slipper for, i sim smukke minimalistiske form.
Jeg håber på at high-street forretningerne kan få fremstillet lidt af denne stil, til en mere forbrugervenlig pris.

Denne kollektion er meget farveløs, i modsætning til meget af det vi har set i sommeren, med colorblocking. Men jeg forestiller mig ikke at vi slipper helt for farver i efteråret, men at vi vil se alle efterårstræets flotte brændte farver - karrygul, brændt orange og - rød osv. Hvis de stærke farver fra denne sæson overlever, så tror jeg mest på rød og orange til efteråret, men lad os nu vente og se hvad der reelt bliver de stærke tendenser i år - og nyde sommeren lidt endnu.


I love this collection by Anne Valérie Hash, because I think that dressing like a man is a beautiful trend at the moment. It is minimalistic and faboulous.
I still miss some colors in this collection, but I still believe that we will se lots of burnes colours this fall, but also a strong red and orange. But you never know - let's wait and see what the tendenses really is gonna be like.

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -