20 Jul 2011

Pre Fall

 Blazer: Vintage, Everything else: H&M

I går synes jeg ikke helt vejret var helt til at tage sommeroutfit på, så det blev lidt inspireret af efteråret. Jeg har netop købt disse bukser, til den sølle sum af 129 kr. - og det er jo lige til at overkomme. Jeg fandt dog ud af at det var lidt for tidligt at tage hul på det varme tøj, da jeg skulle cykle hjem til min veninde (hvis man bor lidt udenfor midtbyen i Vejle - så går det opad bakke). Hold da op. Men jeg følte mig alligevel lidt sej, eftersom jeg også havde løbet i går. Man får det bare lidt bedre med sig selv, kender i det?
Jeg har været på arbejde hele dagen i dag, og skal det samme de næste dage, men det er fint, for jeg kan nu godt lide mit arbejde (:


Yesterday I did not feel like puttiong on a summer outfit, so here's a 'pre fall look' or whatever it is called :p

1 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -