29 Jul 2011

Clear this unclear aim for truth

Dress: Vintage, Shoes: H&M

Endelig fik vi nettet tilbage! det har været nede de sidste dage og det har drevet mig til vanvid! Både fordi jeg ikke kunne blogge (det kan bag på mig at det rent faktisk gik mig så meget på) men også fordi jeg ventede nogle ret vigtige mails. Nå men alt gik fint, og jeg er tilbage på sporet igen - med net.
Det er for resten første gang jeg har kjolen på, synes ikke rigtigt den går til så mange lejligheder. Det var ved at blive mørkt da jeg fik billederne taget, så det er nok lidt svært at se at jeg prøvede at lave en rød tråd i outfittet, med lyserøde læber, bånd og negle - men nu er det skrevet! (:


Finally I have my internet back again! It's been a struggle not to be able to blog and read e-mails, but I'm back on track with my internet once again!

1 kommentarer:

  1. the dress looks nice you have to wear it a second one;)
    www.lafoliecouture.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -