19 Jul 2011

Making my statement

Jeg elsker dette armbånd, som også var en af de ting jeg fik med i København, det er et statement-smykke der er til at få øje på! - og det er jeg vild med! Det er fra Weekday, og var sat ned med 50% - jeg har været lidt af en udsalgshaj, som i nok kan se. Jeg elsker disse statement-smykker fordi de kan gøre kedelige outfit spændende og 'edgy' - jeg håber på at kunne vise jer denne på et outfit snart. Jeg har en fridag i dag (jeg har mange vagter lige i disse uger, så det tillod jeg at kalde min dag!), den skal bruges på lidt motion, venindehygge og kærestehygge også, så det bliver skønt (:


This is another piece from when i visited Copenhagen, and I'm loving this statement bracelet! It's from Weekday, and I got it on sale. This bracelet makes borring outfits edgy - and I love that about it!

4 kommentarer:

  1. tusind tak sweetheart!! og sikke et kup. tror jeg skal forbi weekday i morgen, måske er jeg lige så heldig som dig! :)

    ReplyDelete
  2. Ja, det er noget af et kup! jeg håber der er flere tilbage, så du også kan få fingrene i en (:

    ReplyDelete
  3. Oh, I want it! It's minimalistic, but still makes such a statement. It's hard to get the best of both worlds like that, but this cuff does just that.

    xoxo
    Em

    ReplyDelete
  4. Thanks Em, I can only agree with you, It is a lovely piece, with a strong attitude.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -