6 Jul 2011

On a crazy ride

Lige lidt billeder fra studenterkørsel, en fantastisk dag, hvor der blev drukket alt for mange øl, og sunget alt for højt og meget.
I går var jeg til den sidste fest i rækken, disse dage har godt nok budt på mange fester og byture, men det er jo kun en gang man bliver student - og det har været nogle skønne dage.
Min studentertid har vist påvirket bloggen med et par festlige indlæg, men fra nu af vil jeg nok vende lidt tilbage til det gamle, hvor mode er lidt mere i centrum... og at jeg får blogget lidt mere end jeg har gjort i denne periode selvfølgelig.
Meen, i slipper ikke for at se min hue, den er godtnok blevet ret nusset og plettet, men traditionen tro er der selvfølgelig skrevet en masse søde hilsner og blevet klippet lidt i den, så den er rigtig personlig på trods af at vi studenter går og ligner hinanden med de identiske huer - udadtil :p

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -