12 Jul 2011

Long summer evenings

Top and skirt: Monki, Choker Necklace: H&M, Shoes: Divided

Jeg kom i forgårs hjem efter 3 dage i København med min kæreste, hvor jeg selvfølgelig blev nødt til at komme i et par af de butikker vi ikke har i Vejle... bl.a. Monki og Weekday, som jeg er en ret stor fan af. Her er lidt af det jeg købte i Monki, både toppen og nederdelen var sat ned med 75%, så jeg gjorde mig endnu et røverkøb! Jeg er blevet så vild med choker-halskæder, at jeg lige har bestilt endnu en fra Nelly, dog i sølv denne gang.
Jeg var forresten så dum at glemme mit memorykort til kameraet i min computer - så der er ikke mange billeder at dele med jer fra København, desværre, det var ellers en super god tur, hvor jeg bl.a. sad på café med Siney Lee... Han er en meget speciel mand må man sige.


I have been visiting Copenhagen a couple of days with my boyfriend, which have been a lot of fun. I visited some of the stores we don't have in Vejle. Here are some of the things I bought in Monki - the T-shirt and the skirt, I got 75% off - what a bargain.

10 kommentarer:

  1. Høres fint ut. Antrekket var også helt strålende :)

    ReplyDelete
  2. Love the colours of that outfit !

    ReplyDelete
  3. Super smukt outfit!

    claraguldbaek.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. wow...how lucky you are to find that amazing top and skirt in such amazing deal:D

    I like Monki, it's just hard to find it in Los Angeles here...:(

    ReplyDelete
  5. Hey Hallie, Year, sale in Monki is amazing, and it seems like there are always something to find (for me, anyway)(:

    It's sad to hear, that you don't have a Monki in Los Angeles - because it is really a great store!

    ReplyDelete
  6. Fedt outfit og fed blog! Jeg er blevet fast læser :)
    jeg håber du vil følge mig også eller kigge forbi :)
    knus

    ReplyDelete
  7. Hej Christina, jeg er glad for at du vil følge med, og tak for de rosende ord. Jeg kigger selvfølgelig lige forbi din blog (:

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -