26 Jul 2011

New in!

Da jeg så at jeg havde fået disse smukke sko i går, blev jeg selvfølgelig ellevild (hvilken pige bliver ikke glad for sko?) nå men, sagen er den at de er både fede og rare at gå i, og var super billige - købte dem på nelly.com til 90 kroner! Men de er bare vildt svære at gå i! tror det er en kombination af at de er ekstremt høje, åbne og tunge. Jeg synes ellers jeg plejer at mestre den svære "stillet-gangart" ganske godt, men disse kræver vist lidt mere træning herhjemme i stuen. For det ville da være ærgerligt at sælge dem. Jeg elsker hælen på dem, synes aldrig jeg har set den udformet sådan før, og brun passer jo til alt - især til efteråret!


I am loving these shoes which was sent to me yesterday. But I have a problem... I am having big difficulties in walking in these - more than other of my high heels. I think it is because it is both open and heavy.. plus they are super high! I'm hoping that I'll soon be able to walk in them soon!

4 kommentarer:

  1. Læste lige dit indlæg på woman og man kan mærke at de godt kan lide at nedgøre en. Jeg har selv skrevet lidt derinde, men det er som om de alle dem som skriver tit holder sammen. ;) det er lidt synd.
    Syns btw din blog er blevet rigtigt fin. Jeg så den for langt tid siden.

    Du må gerne slette min kommentar hvis den ikke lige hører til her ;) og håber du vil kigge på min og smide en kommentar :)

    Michelle
    Aesthetics.dk

    ReplyDelete
  2. Hej Michelle
    Det er slet ikke noget problem, at du skriver det her. Jeg har tidligere lavet et lille indlæg om det der blev skrevet på Woman, og det var bestemt ikke rart. Men jeg er kommet videre, fordi jeg virkelig nyder at blogge, og fordi jeg igennem kommentarerne på bloggen bliver bekræftet i at det altså der rent faktisk er nogle der synes om den. :p
    Jeg er glad for at du refererer dertil, og er uenig med dem, det sætter jeg stor pris på!

    ReplyDelete
  3. sikke nogle flotte sko dem kan jeg sku rigitg godt lide!:D

    tjek min blog www.marensbilledeblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. hej maren, mange tak skal du have (:

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -