31 Jul 2011

Sunday at the flea market

I dag gik turen til loppemarked i Horsens med min familie. Dette var en hel del bedre end det jeg var til i sidste uge. Jeg elsker at gå og kigge på alle de meget forskellige ting der bliver solgt, specielt det antikke. Jeg fik et par småting med hjem, som gerne skulle blive et DIY-projekt, det får i selvfølgelig at se senere, samt mit outfit (: Var lige ved at købe en af de store klumper rav, som i kan se på det næstnederste billede, men de kostede 200, hvilket jeg ikke følte for at give, men de er nu flotte.
Jeg ser meget alvorlig ud på det sidste billede, hvilket er uforståeligt når jeg går og guffer de skønne vaffelstænger i mig (mums!)


Today I've visited a flea market, wich was a lot better than last week! (It is also another one!) I had a good time, and bought some small things, that you'll see later. I'll also post you some better pictures of my outfit (:

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -