21 Jul 2011

That white collar

Endelig fik jeg brugt kraven fra Asos.. Men det har godt nok været en udfordring! Jeg synes den er svær at bruge, eftersom den bliver meget høj når man binder den, og det passer ikke lige til de skjorter jeg gerne vil bruge den til. Resultatet blev dette, og ja, man kan se den anden krave på min skjorte, og det er virkelig ærgerligt, men jeg kan godt lide kraven alligevel. Jeg håber på at kunne finde en bedre løsning, så det hele går op i en højere enhed - hvilket nok inkluderer en ny skjorte.


Finally Iwore my lovely collar.. But I think it is hard to use, because of how high it is on my neck, and my shirt is just not that high. Even though you can see the collar on the shirt underneath, I still like it, and hope to find a better solution for this lovely piece.

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -