24 Aug 2011

back to basics


Top: Zara Jeans: Gina Tricot Shoes: Jette Riis Necklace: Nelly Trend

Jeg er begyndt at synes at jeans er lidt kedelige.. i hvert tilfælde basis blå skinny jeans, men ikke disse - mine absolut yndlingsjeans, som jeg bliver ved med at gå i på trods af at de har den værste buksekant man kan forestille sig! den skraver altid på hofteben fordi den er alt andet end blød.. men man må lide for skønheden siger de jo? Jeg arbejder super meget for tiden, eftersom mit vikarbureau er rigtig gode til at give mig jobs (: så det er jo skønt! selvom mit nye arbejde jeg startede på i går og skal have to dage mere på er dræbende! 3 dage med 9 timer i træk af det præcis samme (meget kedelig og rutineprægede arbejde)! Og der er kun en at tale med.. men han er ikke rigtigt til at snakke med.. og der er ingen musik! puuh, to dage mere.. i can do it!


I've started to think that blue skinny jeans are really boring, but not these which are my favourite pair even though they hurt like hell.

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -