27 Aug 2011

Details that make the difference

Jeg kørte et meget sølv/sort look igår, selv neglene var med, her har jeg først brugt en sølv neglelak og derefter puttet en sort krakeleringslak (og base og top coat selvfølgelig) Og på dette billede kan i bedre se blusens fantastiske overflade, er simpelthen så glad for den, den er så funky :D


I had this silver/black theme yesterday and even the nails where part of it. Also you are able to see the lovely material of my sweater, I'm just in love with it already!

5 kommentarer:

  1. Fedt!! :o) Elsker også metal looket.

    Kram Kat - katarinanatalie.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Hej Katarina
    Mange tak, jeg er også blevet en stor fan af dette look, som det nok kan ses :b

    ReplyDelete
  3. Super fine negle! Og rigtig fin blog :-)
    Følger dig nu :-)

    Kig forbi og evt. følg :-)

    http://stylebyhn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Hej Heidi, tusind tak (: - og skønt at du vil følge med herinde, jeg kigger selvfølgelig forbi din blog.

    ReplyDelete
  5. Virkelig fin og meget inspirerende blog du har, glæder mig til at høre meget mere fra dig! :-)

    xx.
    Kig hellere end gerne forbi, hvis du får lyst.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -