6 Aug 2011

DIY-project: Tape-necklaces

Her er et af de DIY-projekter jeg skal i gang med, i virkeligheden et meget simpelt et af slagsen. Disse bånd skal blive forvandlet til fine halskæder! Lig lige mærke til den fine titel et af båndende har fået.. "Vad har du under blusen Ruth" hmm... lidt lummert alligevel, men synes den var meget sjov (ja, jeg har en mærkelig humor) Glæder mig til at vise jer dem på!
Bloggen har stået lidt stille de sidste dage, og ærligt talt har jeg ikke så mange undskyldninger, ud over arbejde. Det er dejligt jeg har fået så mange ekstra vagter, så jeg ikke bare skal sidde her hjemme, så bliver jeg så rastløs.. Men lidt social har jeg da også været, tog ned i byparken med min veninde, hvor vi to personer formåede at guffe en jordbærtærte i os.. jeg ved ikke om i fornemmer at jeg er vild med den kage? nå, men det var i hvert tilfælde rigtigt hyggeligt, og lækkert ikke mindst!


My next DIY-project is gonna be these tapes as a necklace, really simple, but in my opinion also really cool. looking forward to show it to you.

1 kommentarer:

  1. OMG I wanna see!!
    xoxo
    http://districtoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -