30 Aug 2011

Let's count from one to infinite

T-shirt: Weekday, Shorts: Vila, Boots: H&M, Necklace: DIY

Så fik jeg billederne fra personalefesten i lørdags, således så jeg ud. Det var en helt fantastisk aften! Den foregik lidt anderledes end normalt, jeg fik prøvet lidt nyt, lerdueskydning og fik kørt på crosser, så det var rigtigt sjovt, og adventure agtigt, sammenlignet til hvordan det normalt går til! Men hvorfor droppe en god tradition, som altid endet med lidt for mange sjusser? Det fik vi selvfølgelig også ind i "programmet" og det var som altid et hit!

Og for resten indeholder outfittet et par nyheder, bl.a. min DIY halskæde, som jeg synes er super funky, og mine nye skind-shorts som slet ikke tager sig lige så godt ud på disse billeder som i virkeligheden, mmh, jeg er vild med materialet!


My outfit for the staff party i went to last saturday. Had a lot of fun! We partied as usual, but this time I also tried some new things: I shot clay pigeons and drove a crosser - I was having a blast!

6 kommentarer:

  1. Tak for kommentaren, fin blog du har! :)

    ReplyDelete
  2. Nogle lækre shorts du har på!
    Nice blog forresten :b

    ReplyDelete
  3. Hej piger(: Tusind tak for jeres søde kommentarer (: og det er altid rart at få ros for bloggen!
    I må have en god weekend (:

    ReplyDelete
  4. Hold nu op for en fed halskæde, det er jo en genial ide til at få de gamle bånd brugt på en konstruktiv måde!
    Lækker blog i øvrigt.

    - Kapitel 21

    http://kapitel21.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Mange tak! Og ja, man kan ligeså godt bruge dem til noget konstruktivt, på en funky måde (:

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -