13 Aug 2011

Nelly Cape

Denne fantastiske kappe er på vej til mig fra Nelly. Den er sat ned til 199 fra 649, hvilket må siges at være rimelig billigt! Jeg er i hvert tilfælde meget tilfreds! Glæder mig til at se den, og vise den til jer!
Mine sidste dage har været travle, jeg har fået at vikararbejde og har også skulle arbejde på mit andet arbejde (i butikken) plus få sagt ordenligt farvel til min... ekskæreste.. Den episode har jeg vist let og elegant sprunget over her på bloggen, men kort sagt er det fordi han flytter til Nordsjælland, og at jeg ikke synes det er særlig fedt.. Og i må gerne være vrede og slå i bordet over at jeg ikke giver det en chance.. men jeg har haft et langdistanceforhold inden ham.. og det er bare noget helt andet, det er ikke på samme måde en hverdag sammen, håber i forstår. Han er for resten flyttet i dag, øv.

This cape is on it's way, It was on sale at Nelly.com, and I'm looking forward to get it! I've been really busy these days, working all the time, and saying goodbye to my now ex boyfriend... he is moving, and the distance is just not what I need at the time.

3 kommentarer:

  1. Det er jeg da ked af at høre! Men tror heller ikke rigtigt på langdistance :) Ps fed kappe - har selv lige købt en. Og ind forbi og se den :)

    Michelle
    Aesthetics.dk

    ReplyDelete
  2. Hej Michelle. Tak for din kommentar! det er dejligt at blive støttet i en sådan beslutning!

    Og tak, skal selvfølgelig lige forbi og se din!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -