10 Aug 2011

Veronica B. Vallenes SS12

Show:Veronica B. Vallenes, pictures from: www.copenhagenfashionweek.com

Bare fordi jeg ikke deltog i modeugen, betyder det jo ikke at man ikke kan komme med på første række fra computeren af, vel? Her er billeder fra en af mine favorit-designere i år, Veronica B. Vallenes. Hvad jeg elsker ved denne kollektion er de enkle snit og luksuriøse materialer, og at det rent faktisk er klar til at bruge, jeg får i hvert tilfælde lyst til at eje hele kollektionen! Jeg elsker hætterne, farverne og alsidigheden kollektionen giver, derudover er jeg altid jublende overfor tøj, med fokus på taljen.
Veronica har for resten også en virkelig fed hjemmeside, med en super god lookbook, som er værd at kigge igennem, her er lige et link.

Hvis i er interesserede i at se mere til Stine Goya's kloner (hvilket jeg synes er mega fedt), hende staklen der snubler til Danmarks Designskole, balletdansere og en meget anderledes catwalk Trash-Couture eller mange af de andre fantastiske shows, så tjek Copenhagen Fashion Week TV


Just because I didn't attended the Copenhagen Fashion Week don't mean that I have not followed it from my computer!
Here are pictures from one of my favourite shows, Veronica B. Vallenes. What I love about the collection is the pastel colors, the luxurious materials, the simple cuts, and focus on the waist, the hoods and the comprehensive ways to wear the clothes (well basicly everything)
Veronica has a nice webpage, link

Watch more shows at Copenhagen Fashion Week TV (there are so many great ones!)

2 kommentarer:

  1. Great collection :D

    http://fehmoda.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -