3 Sep 2011

Bowler hele dagen!

Der er røget en del nyt ind i mit klædeskab efter en vild shoppetur med min roomie i torsdags, bl.a. denne smukke hat! Vi havde begge en fridag, og den var helt fantastisk, med masser af shopping! Rent faktisk så meget at vægten for os begge blev lidt for tung at bære, og det kunne mærkes i mine meget veltrænede arme (not!). Men hovedsagen er at jeg havde en dejlig dag, tror måske ikke min bankkonto havde.. men den må lige bære over!
I får flere billeder af hele outfittet senere (:

My lovely new bowler! One of the items I bought last thursday when i went shopping with my roomie. It put a great strain to my arms! poor me! But i had a great day off!

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -