15 Sep 2011

Chequered craze

 Jacket: H&M, Top: Carlings, Bag: Royal Republiq, Pants: DIVIDED, Shoes: H&M

Jeg har købt ny jakke, med de skønneste tern. Den er fra H&M, og jeg har måtte slippe 249 for den. Hvad siger i til denne billige sag?

Så er det i dag krydset er blevet sat, og for mig er det en vigtig dag. Valgaftenen har en kæmpe betydning for os alle, og vil påvirke os alle direkte eller indirekte, og derfor mener jeg at det er vigtigt at tage stilling, hvad end man har af holdning. Jeg er egentlig bare rigtig stolt af at vi har et så velfungerende demokrati i Danmark.


New jacket from H&M that where really cheap! What do you think?
Today is election day in Denmark. An important day to celebrate democracy, and make important choices.

12 kommentarer:

  1. I really like the H&M jacket! It has this heritage look to it and would look lovely with a burnt orange or mustard! Btw I really like your lemon yellow scallop top in your outfit below. And as much as you would love to come visit China, I would also love to visit Denmark! If only it was closer!!

    -Sam
    http://www.samishome.com

    ReplyDelete
  2. -Godt at høre at du stemte :-)
    Jakken er bare rigtig fin, og super billig.
    Jeg har den selv i sort :-)

    xx

    ReplyDelete
  3. lovely jacket, shoes and bag!! Elsker elsker elsker!!! :)

    ReplyDelete
  4. Hi Sam
    Thank you!
    You are right, a burned orange would be great with it! and really Denmark is not nearly as exciting as China in my opinion.. but i guess that is what I think because I live here... you always wan't to experience something different, right?

    ReplyDelete
  5. Hej Sofie
    Ja, den må siges at være et røverkøb! Den sorte var også rigtig fin, må jeg sige.. men tænkte jeg allerede havde en der mindede meget om den allerede (:

    ReplyDelete
  6. Mange tak Christina! :D Det er altid rart med sådan nogle komplimenterende kommentarer! hehe.

    ReplyDelete
  7. you're so pretty!
    llove your blog

    - karla from the philippines
    http://karling.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. sv: hehe ah :)
    haft en bra tisdag? :D

    ReplyDelete
  9. Hej Emma, jo tak, jeg havde såmænd en dejlig tirsdag, med en masse arbejde :b

    ReplyDelete
  10. ohhh, so lovely pictures :)
    Love it my dear :)
    www.ourfashiondiary.com

    ReplyDelete
  11. Thanks, you are so sweet :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -