21 Sep 2011

Hat #1

Jeg har slet ikke vist jer alle mine skønne hatte.. og jeg elsker dem meget højt, selvom de slet ikke bliver brugt så meget som de virkelig burde.. som i hver dag! men her er den første i samlingen. Ja der er lidt bøllehat over den, men jeg synes altså den er lidt fin og sjov på samme tid med det prikkede bånd. Hatten er fra H&M.
Min blog har stået lidt stille på det sidste, og det er jeg egentlig lidt ked af. Jeg har haft rigtigt meget arbejde og aftaler hist og her. Men jeg håber på at jeg vil kunne få smidt lidt flere indlæg ud i fremtiden - der er SÅ meget jeg vil vise jer :D


This is the first of my hats that I'll show you. I find it both posh and funny at the same time, and I like that combination (: It is from H&M.

2 kommentarer:

  1. skøøøøøn hat!!

    - Line
    http://somuchsomuchso.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -